STAPPENPLAN BIJ LAPTOPPROBLEMEN 

  • Stap 1:
    probeer de laptop opnieuw op te starten. Lukt dit niet: ga dan ineens naar stap 4c.
    Blijft het probleem zich voordoen, documenteer dan zo duidelijk mogelijk. Maak een foto (screenshot) van de foutmelding.  
  • Stap 2:
    kijk grondig na of het antwoord in de FAQ’s staat.  
  • Stap 3:
    stel je vraag aan de de leraar in de klas.
  • Stap 4a het probleem is opgelost
    stuur via het aanmeldformulier de foutmelding/probleem door. Leg uit hoe je het opgelost hebt. Documenteer eventueel met foto’s/screenshots.  
  • Stap 4b het probleem is niet opgelost:
    vul het aanmeldformulier in, voeg de foto’s/screenshots als bijlage toe en omschrijf daar zo nauwkeurig mogelijk het probleem. Nadien breng je de laptop naar het laptoploket.
  • Stap 4c de laptop weigert op te starten:
    kom met je laptop naar het laptoploket en vul daar het aanmeldformulier in. De medewerker zal je verder helpen.